Tuesday, March 24, 2009

@ 5.21 pm

Huhuhu.. tertekan nyer keje arini. Penat melayan kerenah org.. (tp yang dulu lagi terukla..) nila nasib keje kat bidang sales. Baru inside sales, tak buat sales betul2 yang jumpa org lagi. Teruk rasa sb org sales akan kejar sale utk meet target diorg. Kita plak, takleh nak confirm the sales lagi sb tak habis comply ngan customer requirement. Ada org sale peduli? Tak de nyer.. yang dia peduli.. enter order dulu. Nanti lain2 pk kemudian. Agaknya, dia ada persentage komisyen kot.. emm.. nasib baikla jauh.. kalu dia kat msia, hari2 tengok.. mau aku yang sakit nak wat keje nanti.. Mengira detik nak balik.. terkejut tgk ada meja yang dah kosong (orgnya dah balik). I wish i can do that, tp ari2 masuk lambat, suka ati je nak balik awal. Hihihi.. bestnyer kalu dapat cuti lama2.. bestnya kalu dapat makan satay.. bestnya kalu dapat pi mandi sungai.. =P

1 comment:

MBAH JAYA WARSITO said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [8005] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI DARSA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 770 JUTA , wassalam.